De 10 geboden voor een platte buik.

zondag, februari 08, 2015

Ik was net in de Flair aan het bladeren en mijn oog viel op het artikel 'De 10 geboden voor een platte buik'. Ik vind het best wel grappig om te lezen en ik wil het graag met jullie delen!

1. Gij zult minder suiker eten.
2. Gij zult voor goede vetten kiezen.
3. Gij zult zetmeelhoudende producten vermijden.
4. Gij zult 2 liter water per dag drinken.
5. Gij zult uw stress te lijf gaan.
6. Gij zult veel groenten eten.
7. Gij zult sporten like a pro.
8. Gij zult elke ochtend een citroen uitpersen.
9. Gij zult mager vlees eten.
10. Gij zult van uw lichaam houden.

Momenteel ben ik bezig met sporten om wat af te slanken, en die dingen zal ik zeker in het oog houden. Het ene zal al makkelijker gaan dan het andere. De citroenen bijvoorbeeld heb ik nog geprobeerd, maar bah op je nuchtere maag dat drinken vind ik toch maar niks! 


Verder in het artikel staan er enkele leuke wist je datjes die ik zelf nog niet kende!

Wist je..?!
- Dat bruisend water aan te raden is na een training van 45 minuten, omdat het meer mineralen bevat zoals magnesium en natrium. Hierdoor is er een grotere opname van mineralen na het sporten in vergelijking met plat water!
- Dat als je minder dan 7 uur geslapen hebt, je 300 calorieën meer eet dan normaal!
- Dat 1 biertje van 33 cl 2,5 suikerklontjes bevat, en een fruitbier ruim het dubbele..

De flair is trouwens een vrouwentijdschrift uit België voor degenen die het niet kenden, hierin staan vaak handige tips rond voeding en sport!

Wat denk jij van deze 10 geboden?

You Might Also Like

0 reacties