Plog Disneyland

zaterdag, september 12, 2015

Once upon a time... Deze zin hebben we allemaal wel al eens gehoord, niet? Afgelopen zondag zijn mijn vriend en ik samen naar Parijs afgezakt om naar Disneyland te gaan. Superleuk dus! Ik wil graag enkele foto's van deze dag delen dus veel kijkplezier alvast!


De ingang van Disneyland! Die moest natuurlijk op de foto, razend enthousiast was ik want tsja, ik ben een echte Disneyfan!





Super schattig deze Minnie Mouse ballonnen! Helaas zijn ze behoorlijk prijzig maar voor kinderen zijn ze wel leuk!


Ik verloor zowaar mijn hart in de vele winkels aan alle merchandise die te maken heeft met poppen en dergelijke! Dit is nog maar een kleine greep uit de hele assortiment. Ik had echt gedacht dat ik ging thuiskomen met een 'barbiepop' maar heb me toch ingehouden om niks te kopen, moeilijk moeilijk!


Super leuk met Tijgetje en Meneer Konijn!



In één van de winkeltjes spotte mijn vriend deze giraffe!


Even de piraat uithangen op Adventure Isle, erg leuk trouwens met die hangbruggen over het water (die je trouwens kan zien op de foto).




Vanuit de Riverboat kan je de 'Big Thunder Mountain' spotten. Erg leuke attractie maar ik ben toch geen fan van die rollercoasters die door het donker rijden (zoals die in de Efteling maar ik weet de naam even niet) omdat ik misselijk zou worden en bang ben dat ik mijn hoofd zou stoten. Klinkt echt super stom dit maar toch is het zo! Haha


En natuurlijk ging het befaamde kasteel ook op de foto! Eenmaal thuis zag ik dat het bovenste topje van het kasteel niet op de foto stond, want mijn camera gaf de geest... Erg jammer eigenlijk want de foto is best goed gelukt!

Met Halloween gaan we opnieuw naar Disney, en dan mag je een video verwachten want ik ga vloggen! Dan ga ik trouwens proberen het kasteel volledig op de foto te krijgen, haha!

Q: Wat vind jij van Disneyland? Ben je er al eens geweest?

© Alle foto's in dit artikel zijn zelf genomen

You Might Also Like

8 reacties

  1. Oeeh Disneyland is zo ontzettend leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er leuk uit zeg, ik ben er nog nooit geweest maar zou er echt graag een keer heen willen. Volgens mij hangt er echt zo'n magische sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt mee, in bepaalde delen van het park is het echt wel magisch! Zeker gaan als je dat wil doen! :D

      Verwijderen
  3. Oh zulke leuke foto's! Ik wil er nog een keertje heeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Disney!! Ik ben er vroeger ooit weleens geweest, en het enige wat ik mij nog kan herinneren is de attractie met small world. Dat waren allemaal van die dansende vrolijke poppetjes en alles was zo lieflijk haha. Ik zou er heel graag nog een keer heen willen en dan het liefst in de winter: dan is alles altijd zo mooi aangekleed! Leuke foto's heb je gemaakt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die attractie wilden we heel graag doen maar is momenteel in onderhoud :-(.. In de winter gaan we terug dus dan komt er zeker een vlog of plog rond disney online! :-)

      Verwijderen