Review: Garnier Olia 5.5 mahoniebruin

zondag, februari 22, 2015

Hoi iedereen!


Vandaag heb ik voor jullie een review van Olia van Garnier. Enkele dagen geleden kreeg ik het in mijn hoofd om mijn haar nog eens opnieuw te kleuren, het was alweer een heel eindje geleden dat ik het gedaan had. Doordat ik de vorige keer ook Olia gebruikt had, wilde ik het nu weer gebruiken. Lees je even mee?

Garnier Olia is een haarkleuringsmiddel die gemaakt is op basis van natuurlijke oliën, zonder ammoniak. Er wordt een permanente haarkleuring beloofd en 100 % grijsdekking. Nou ik was heel benieuwd want het was alweer een heel eindje geleden dat ik het nog eens gekocht had.

Ik twijfelde lang over het kleur maar besliste om toch te gaan voor bruin met een rode schijn erin, namelijk de 5.5 mahoniebruin.






Bij het opendoen van de verpakking zitten er verschillende flesjes in. In het druppelvormig flesje moet je als eerste de ontwikkelingscrème (1) in, daar voeg je dan de kleurcrème (2) bij. Verder zit er ook nog nabehandelingscrème (3) in en een paar handschoentjes en gebruiksaanwijzing.


Wanneer je 1 en 2 samengevoegd hebt moet je goed schudden, zodat alles goed gemengd is met elkaar. Daarna moet je direct het zwarte dopje van de druppelvormige fles verwijderen voor gebruik. Er komt hierbij een klein beetje verf uit. Het aanbrengen zelf gaat heel vlot door het gemakkelijke dopje van de druppelvormige fles. Eens alles erin moet het 30 minuten intrekken!

Daarna goed uitspoelen en de nabehandeling erin, nummer 3 dus. Doordat het zonder ammoniak is ruikt de verf eigenlijk heerlijk! Een extra pluspuntje dus!

Mijn natuurlijke haarkleur is blondbruin, beetje een mengeling van beide.

Voor:
 
Na:

Beetje rare foto die laatste maar hier is het kleur het beste te zien! Het is dus bruin met een redelijk felle rode schijn. Ik ben best blij met het resultaat, vrienden zijn er ook positief over dus ben blij dat ik het toch aangedurfd heb om een roodtint te proberen!

Wat vind je van Olia? Heb jij je haar als ooit eens gekleurd?

You Might Also Like

0 reacties