Review: Hema extreme volume mascara

woensdag, maart 04, 2015

Een tijdje terug kocht ik bij de Hema een mascara, niet zo bijzonder zou je denken. Maar eigenlijk heb ik er nog nooit eentje gekocht daar en omdat de mijne bijna op was wilde ik het er wel eens op wagen. Ik koos voor de Extreme volume mascara omdat ik van lange wimpers hou!
De uitleg op de webshop omschrijft de mascara als een speciale formule op basis van versterkende collageen, wat de haartjes voller maakt. Nou ik ben benieuwd of het klopt!


Bij het openen van de mascara was ik verrast dat de borstel krom staat, staat ook nergens op en er lag ook geen tester in de winkel. De haren van de borstel zijn breed wat ervoor moet zorgen dat er een extreem volume gemaakt wordt.


De mascara smeert vlot op vind ik persoonlijk. Het borsteltje ligt ook gemakkelijk in de hand. Ik vind het resultaat goed, maar had het nog net iets meer extremer verwacht. Al bij al ben ik wel tevreden met deze mascara, en dat voor maar 5 €, een koopje dus!



Wat vind jij van deze mascara? Koop jij wel eens make-up in de Hema?

You Might Also Like

6 reacties

  1. Volgens mij heb ik deze ook! Hema heeft best fijne mascara's vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mascara klinkt best wel fijn! Ik gebruik nu eentje van Essence :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Zeker voor dat prijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen