10 facts about me

zaterdag, september 19, 2015

Hoi allemaal! Ik heb eens een totaal ander artikel voor jullie, namelijk 10 'feiten' over mezelf. Stiekem vind ik dit best moeilijk om dingen over mezelf op te schrijven, maar laat ik het toch maar eens proberen :-)


1. Ik hou niet van aardappelen, vind ik veel te droog bah. Zelfs frieten vind ik niet zo super lekker, maar eet ik gewoon wel. Puree eet ik nog het liefst van al. Gelukkig eet mijn vriend ook niet echt aardappelen dus schil ik er maar één of twee, handig!

2. Ik ben een echte Disneyfan! Ik verzamel alle verhalen en de classic dvd's. Mijn familie en vrienden weten dat ook en vinden het allemaal maar leuk voor mij. Zelf heb ik nu al een hele reeks boeken en films staan maar heb er écht nog veel te kort... Het is een leuke (en dure) hobby!

3. Ik kan niet zonder mijn telefoon. Echt overal heb ik die mee, ondanks ik net mijn berichten inbox gezien heb of zo. Ik kan dat ding gewoon niet eens even laten liggen, het voelt aan als een sidebuddy. Echt raar vind ik dit van mezelf want erg sociaal is een telefoon nu ook niet echt. Misschien moet ik even gaan afkicken..

4. Ik ben slecht in dingen 'heel' houden. Ik breek nog snel eens iets zoals mijn telefoon (erg onhandig ben ik met die dingen) deze zomer, of een glas of dergelijk. Ook mijn wagen heb ik weten stil te krijgen zonder dat ik er kon aan doen. Best vervelend dit!

5. Ik ben verpleegkundige, dus ik werk in het ziekenhuis. Deze job doe ik echt heel erg graag en hou er gewoon van om voor mensen te zorgen. Alle vieze en vuile werkjes die erbij komen doe ik dan ook met plezier :-).

6. Ik hou niet van afwassen. Met mijn handen in vies water liggen spetteren met voedingsresten in? Nee bedankt! Nog een geluk dat een vaatwasmachine bestaat!

7. Ik ben een echte snoeper. Een slechte gewoonte die ik moet proberen af te leren wat wel lukt in momenten. Helaas is mijn vriend ook een snoeper wat vaak niet goed gaat samen. Vaak probeer ik toch te grijpen naar fruit en gezonde voeding en geen snoep of vettigheden te kopen gewoon..

8. Ik hou van allerhande soorten juwelen die blinken. Hoe meer iets blinkt hoe leuker ik het vind! Met een leuk paar oorringen die blinken ben ik al heel tevreden :D

9. Elke 2 weken dien ik mezelf een injectie toe ivm een darmziekte. Eveneens neem ik ook elke dag medicatie hiervoor in. Gelukkig is alles nu onder controle dus dan dien ik met plezier mezelf een spuitje toe!

10. Ik werk meestal erg correct en gestructureerd. Ik hou er gewoon niet van als alles geheel chaotisch gebeurd!

Q: Wat had je niet verwacht te lezen over mij in deze lijst? Of juist wel verwacht?

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wat leuk om te lezen! Grappig om te zien dat jij ook zo'n gestructureerd typetje bent haha: daarin kunnen we elkaar een hand geven. Ik kan ook zo slecht tegen chaotisch geregelde dingen... Veel te frustrerend altijd! En inderdaad, telefoons zijn heilig! Ik ga ook nergens heen zonder mijn telefoon, ik voel me gewoon kaal als ik hem niet bij me heb! Fijne zondag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik word gewoon gek als iemand mijn systeem om zeep werkt :').

      Verwijderen
    2. Ja, kan ik me helemaal voorstellen! Ik kan daar ook heel slecht tegen...!

      Verwijderen
  2. Leuk om wat feiten over jou te lezen! Ik lust ook absoluut geen aardappels en eet daarom vaak pasta, rijst of als het echt moet gebakken aardappels of een ander aardappel product (maar bijna nooit de "echte" aardappel).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent mij! Gelukkig lust mijn vriend het ook niet dus ik schil zelden aardappelen!

      Verwijderen