Grote Primark shoplog!

vrijdag, maart 06, 2015

Hoi allemaal! Gisteren ben ik naar Eindhoven geweest, én natuurlijk ben ik de primark binnen gegaan! Wauw wat een winkel zeg! Ik vond het echt de moeite om eens te gaan, want hier in België zijn er nog maar 2 primarkwinkels open (nl. Brussel en Luik). Kijken jullie even mee wat ik allemaal kon scoren?


De totale buit, samen met mijn moeder. Vind het altijd leuk om een foto te nemen van de zakken! Deze keer in de koffer van mijn auto.


Het zwarte vestje vond ik prachtig met het kant op de rug, deze kostte 10 €. Hij zit ook echt lekker en is voor de warme zomerdagen of leuk op een jurkje. Hij was er ook nog in het beige (helaas niet meer in mijn maat)!
Het roze topje komt van de afdeling met lounge-wear en pyjama's, eveneens is hij met kant en vond hem wel schattig. Deze was slechts 4 €.


Dan 2 simpele basic stuks, het shirtje was 4 € en het topje 2,80 €. Altijd handig voor erbij te hebben!


Het HP shirtje heb ik kunnen scoren voor 3 € ipv 8 €. Een mooie koop dus! Hij is wel wat oversized maar om te slapen vind ik dat niet erg. Ik vind het trouwens leuk dat Hermoine er op staat! Een topper dus!


De roze sportfles was 2,30 €. Ik neem altijd een sportfles mee naar het werk, lekker handig!
Ik moest ook een sporthanddoekje hebben, want ik vergeet telkens ik naar de fitness ga er eentje mee te nemen, deze was 3 €.
Geen idee of de dagcrème goed is, maar voor 2,50 € wilde ik het wel eens testen!
Ik ben een liefhebber van lippenbalsem, en deze doos met 4 soorten van Nivea moest ik wel hebben! Deze kostte me 6 €. 
De zonnebril was 1 €, geen geld en hij stond me nog goed ook en de kousen 3 € voor 7 paar!


Ik hou van oorbellen, hoe meer ze blinken hoe liever! De bovenste waren 2,50 €. Het is een soort knopje met daaraan de oorbel zelf eigenlijk met de steentjes. Ik vind het best zwaar om te dragen maar vond ze wel heel erg mooi!!
De onderste vierkante steentjes waren 2,50€. Hetzelfde verhaal zoals hierboven, ze zijn ook behoorlijk zwaar maar daar vind ik nog wel iets op.
En de meest rechtse oorringen vind ik fantastisch mooi! Deze waren 2 €.


Deze portemonnee was 5 €. Hij komt niet echt tot zijn recht op de foto vind ik. Vind hem wel handig omdat hij niet zo groot is en dus makkelijk past in kleinere tasjes! (Dat is meteen ook de reden waarom ik hem gekocht heb).


Ik zocht nog leuke zwarte laarzen, en deze vielen mij al direct op. Deze waren 5 € (!!) ipv 24 €. Ook een koopje dus! Ik moest ze wel een maatje kleiner nemen dan normaal omdat ze nog ruim zaten. Opnieuw een koopje dus.
De sandaaltjes vond ik echt super schattig! Deze waren 8 € en had je nog in meerdere kleuren ook.


Het pyjamasetje was iets van 7 €. Leuk voor de warme zomerdagen! Was ook nog beschikbaar in het zachtroze.
Het hartje is een kussentje, gezellig voor in de zetel. Deze was 4 €!
En als laatste nog een pakje met 3 nagelknippertjes in, deze waren 1,50 €.

Ik ben dus blij met al mijn aankopen! Kan al niet wachten eer ik nog eens ga (wat nog een eindje zal duren, haha!

Ga jij vaak naar de Primark? Wat vind je van mijn aankopen?

You Might Also Like

9 reacties

  1. Leuke aankoopjes! Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar de Primark, alhoewel de vorige keer net een maand geleden was, haha maar toen heb ik niet veel meegenomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuke dingetjes heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe spulletjes heb je gekocht zeg! :)
    Ik ben al sinds oktober niet meer bij primark geweest en dat was toen maar voor 5 minuten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel aankoopjes heb je gedaan bij de Primark! Die sandaaltjes zijn echt super leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je had ze trouwens nog in meerdere kleuren! Wit, zwart, mintgroen :D

      Verwijderen
  5. Dat kussentje is echt leuk! Ben ook wel benieuwd naar die Nivea balsems.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond hem echt super schattig! Wil je dat ik een review schrijf over de balsems? Dan hoor ik het graag :-)

      Verwijderen