Mijn verslavingen op een rijtje

zondag, maart 29, 2015

Verslavingen, we hebben ze allemaal wel. Daarom vond ik het een leuk idee om de mijne even op een rijtje te zetten, ondertussen vertel ik zo ook wat meer over mezelf. Lees je even mee?



- Ik hou enorm van Disney! Misschien had je dat al gelezen in eerdere blogposten, maar ik ben er echt verslaafd aan. Nog niet zo lang eigenlijk... Sinds ik alleen gaan wonen ben is het alleen maar aangewakkerd. Ik verzamel de DVD's en de leesboeken en andere kleine boekjes rond sprookjes. Verder heb ik ook enkele beeldjes en beertjes ervan. Ik verzamel vooral Frozen boeken :-)

- Bloemen, en dan vooral tulpen. Vind ik echt prachtige bloemen wauw! Ik zou direct een nieuw boeket kopen als mijn andere uitgebloeid zijn. Ook rozen vind ik heel erg mooi. Vaste plantjes vind ik ook leuk staan, maar om de één of andere reden gaan die steeds dood, kan ik echt niet verzorgen, oeps...

- Auto rijden. Ik hou echt van rijden in mijn auto! Liefst doe ik lange afstanden met mijn 'bolleke' en ik praat er ook echt tegen. Ik kan wel zeggen dat dit een lichte verslaving is :-)

Ik rijd trouwens met deze auto :-)

- Mijn iPad is mijn heiligdom! als ik dat ding niet bij me in de buurt heb ben ik niet op mijn gemak. Vind het echt een makkelijk ding en tokkel er dan ook graag op. Hij is al een beetje ouder qua versie maar doet het nog steeds prima, zolang hij het doet ben ik gelukkig, haha.

- Paprika chips, hmm zalig! Liefst eet ik de chips van Lays, heerlijke doordringende paprikasmaak, als ik goed door eet krijg ik makkelijk een halve zak op. Een reden te meer om er géén te kopen want erg gezond is het niet :-)

- Facebook. Soms zit ik toch een beetje teveel op facebook, ook al veranderd er vaak niks aan het nieuwsoverzicht. Een verklaring heb ik hier niet voor, tsja.

- Volgens mijn vriend ben ik ook verslaafd aan schoenen. Heb een 25 tal paar, als het al niet meer is. Ik moet hem eigenlijk wel gelijk geven, welke vrouw houdt er nu niet van schoenen (en handtassen?)


Ik denk dat dit de belangrijkste zijn, het valt nog mee had er eigenlijk meer verwacht, vind ik haha. Vinden jullie dit soort blogposten leuk waar ik wat meer over mezelf vertel, laat dit zeker weten in de comments!

Liefs!

Wat zijn jouw verslavingen?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Disney is een leuke verslaving haha. Autorijden kan ik echt niet snappen, ik vind dat zelf zo niet leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elk zijn eigen ding natuurlijk! Ik voel me ontzettend vrij als ik met de auto rijd! :-D

      Verwijderen
  2. Nou, een verslaving is het natuurlijk niet echt. Meer een obsessie lijkt me. Maar Disney snap ik helemaal, dat heb ik ook met musicals :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verslavingen haha! Mijn grootste verslaving is momenteel bootcamp. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen