New in: Rituals Hammam secret candle

woensdag, februari 04, 2015

Hoi iedereen!

Voor nieuwjaar kreeg ik van een collega een Rituals kaars. Je kent Rituals vast wel, de winkel met de meest fantastische geuren en producten, zowel voor op je huid als voor in huis.

Nou dus ik kreeg een vitaliserende geurkaars voor in huis. De kaars heet 'Hammam secret' en weegt 290 gram. Hij kan ongeveer een 50 tal uren branden, dus dat is al heel wat! De Hammam secret is een kaars die samengesteld is uit eucalyptus en rozemarijn. De geur die hij verspreid is zacht, maar toch redelijk intens vind ik, het geeft ook een rustgevend effect weer in de ruimte waar je ze plaatst. Bij mij staat ze in de leefruimte naast de televisie, en brand elke avond!

Als je de kaars uithaalt, staat er onderaan de verpakking nog een leuk tekstje, zal ik hieronder plaatsen!
De doos zelf ruikt ook heerlijk, ik zou er blijven aan ruiken..

De kaars zelf is ook gewoon en simpel, strak van figuur zonder teveel poespas aan. Kortom hij scoort alle punten bij mij! Als 'ie opgebrand is koop ik zeker een nieuwe, voor 17,50 € heb je er al eentje bij Rituals. Je kan hem natuurlijk ook via de webshop bestellen, zoals je zelf wil uiteindelijk!

Overigs kocht ik vandaag nog eens dezelfde Rituals kaars en een geschenkje, en ik kreeg een gratis lip verzorgingsset cadeau ter waarde van 17 €. Als jullie willen maak er ik binnenkort eens een review van (met eigen foto's uiteraard)? Laat maar weten in de reacties hieronder!


Ben jij een fan van Rituals? Koop je er regelmatig iets?

You Might Also Like

0 reacties