Laat eens je M&M's bedrukken!

dinsdag, februari 03, 2015

Hoi!

Vandaag laat ik jullie zien hoe je M&M's kunt laten bedrukken. Je kan het je niet indenken, maar het kan helemaal! Zelf vind ik het heel leuk om te doen, krijgen en natuurlijk op te eten.

Bedrukte m&m's is leuk om te geven bij een geboorte, babyborrel, huwelijk, verjaardag of gewoon om aan je geliefde te geven, je kan het zo gek niet bedenken!

Mymms.be

Origineel is het zeker! Je kan kiezen welke kleuren je wil, wat je erop wil zetten én je kan er zelfs een foto op zetten. Zelf kreeg ik het van mijn vriend voor mijn 22ste verjaardag, een superleuk cadeau dus. Ik zal later in dit bericht een foto van mijn m&m's posten!

Als je er zelf wilt maken, moet je gaan naar de website www.mymms.be of www.mymms.nl. Daarop staan alle soorten, maten, leuke verpakkingen en noem maar op. Keuze genoeg dus!
Daarna druk je op bestellen en kan het creëren beginnen, je kan niet kiezen tussen welk soort m&m je wilt, het zijn dus gewoon de standaard chocolaatjes zonder nootje in. De levering op zich ging heel vlug, het is ook mooi en dik verpakt zodat het zeker niet beschadigd zou zijn.

Persoonlijk vind ik het wel duur om te maken, maar het is het wel waard en bovendien ook wel origineel.

Dit waren mijn m&m's, ik heb er nog enkele gespaard want vond het zo zonde om ze allemaal op te eten. Ik had de vrolijke roze en witte kleurtjes, met gewoon mijn naam en een foto van vriend en mezelf erop.

Flowers and Syringes


We zijn van plan om het in de toekomst opnieuw te bestellen, als doopsuiker voor ons eerste kindje! Want het is en blijft tenslotte een origineel cadeau hé.
Eten jullie graag M&M's? Zo ja, zou je gepersonaliseerde M&M's bestellen?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een origineel cadeau zeg! Ontzettend leuk dat je er zelfs een foto op kan plaatsen hihi :) Misschien dat ik dit wel voor Valentijnsdag ga doen. Bedankt voor de tip! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ziet er ook zo schattig uit in het roze :)

    BeantwoordenVerwijderen