Tijd om de draad terug op te pikken

woensdag, december 02, 2015

Bron

Oh, oh, wat heb ik mijn blog zo verwaarloost! Mijn laatste artikel dateert van eind oktober, shame on me! Ik denk dat het terug tijd geworden is om de draad terug op te pikken, en verder te gaan waar ik anderhalve maand geleden mee gestopt ben!

Zelf volg ik een heleboel bloggers en vloggers, en check ik (bijna) dagelijks hun blog. Ik vind het zo leuk om te lezen wat er iemand anders schrijft! Maar zelf heb ik erg weinig inspiratie om wat te gaan schrijven. Mijn leven lijkt gewoon zo saai omdat ik ga werken en mijn huishouden doe thuis. Maar misschien moet ik mij daar gewoon over zetten en toch schrijven waar ik zin in heb!

Eigenlijk mistte ik het bloggen wel, stiekem. Ik denk eraan om mijn blog wat te veranderen qua thema's, en ik meer zal gaan schrijven over lifestyle, huis tuin en keuken-dingetjes en de make-up achterwege zal laten. Dat wil niet zeggen dat ik er nooit iets zal over gaan schrijven. Maar eerlijk, zoveel ken ik niet van make-up, gewoon de standaard dingen.. Ik faal écht met het aanbrengen van oogschaduw en nagellak kan ik niet dragen in verband met mijn werk.

Blijf zeker mijn blog in de gaten houden en tot binnenkort!


You Might Also Like

0 reacties