Zomerplannen 2015

zondag, mei 10, 2015

De zomer is alweer stilletjes in aantocht en de plannen beginnen zich ook al op te maken. Ik kan al niet wachten tot ik verlof heb en niet hoef te werken, lekker luieren in de zon met een heerlijke cocktail in de hand. Ben alweer teveel aan het wegdromen...

Playbuzz.com
Samen met mijn vriend nemen we twee weken vakantie van ons werk, pal midden de zomer! We hebben al enkele plannen gemaakt maar die zijn nog niet echt concreet, hangt af van een paar zaken eigenlijk.

Wat wel al vastligt is dat we op rondreis gaan naar la bella Italia! We gaan gewoon met de auto rondcruisen in de prachtige landschappen en steden van Italië. Mijn vriend ziet het niet echt zitten om met het vliegtuig te gaan, dus gaan we maar met de auto. We gaan normaal gezien geen hotel boeken en daar ter plaatse zien waar we gaan logeren. Ik heb er alvast héél veel zin in, want ik wil zoveel zien van dit prachtige land! Ben jij al in Italië geweest? Zo ja dan zijn tips van bezienswaardigheden en dergelijke altijd welkom :-)

We zouden ook naar een festival willen gaan, geen bekend festival zoals Rock Werchter of Tommorowland (hoewel ik graag was geweest naar de laatste). Een kleiner festivalletje met muziek van de jaren 70', 80' en 90'. Ik kijk er alweer naar uit!

Verder is het ook mijn verjaardag in de zomervakantie, dan word ik alweer 23 jaar. Wat we gaan doen weet ik nog niet, denk zelfs dat ik moet werken op die dag. We zien wel... Stiekem hoop ik dat mijn vriend een verrassingsfeestje voor me organiseert, maar ik denk niet dat hij dat zal doen. Maar hopen mag hé haha!

En voor de rest weten we het eigenlijk nog niet echt.. Omdat we beiden werken is het soms moeilijk om op voorhand dingen te gaan plannen. Maar ik kijk zeker alvast al uit naar bovenstaande zaken!

Heb jij plannen gemaakt voor de zomervakantie?

Ken je al mijn facebookpagina? Vergeet zeker niet om deze te liken en zo blijf je op de hoogte van nieuwe artikelen!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuk! Ik heb nog geen concrete plannen, maar ik ben wel bezig met een soort van summer bucketlist. Of ik überhaupt ergens heenga, is nog erg onzeker. Ik ga er in ieder geval een toffe vakantie van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo'n leuk vooruitzicht hebt! Het lijkt me echt geweldig om een beetje rond te cruisen door Italië (als je een beetje van de bergen houd is Zuid-Tirol een aanrader).
    Dit jaar zit een uitgebreide vakantie er niet in voor ons, we houden het op een midweekje Center Parcs in september.
    Heel toevallig dat je ook in deze zomer 23 wordt, ik ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor de tip! We hebben alvast al een landkaart gekocht om te kijken hoe ver we willen gaan :-). Wat toevallig inderdaad!

      Verwijderen
  3. Zooo te lezen gaat jouw zomer helemaal prima worden. Lekker joh, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen