Shoplog Etam, boekenfestijn en meer

maandag, april 13, 2015

Ik heb voor jullie weer een shoplog! Ik heb enkele leuke boeken gekocht op het boekenfestijn en een leuke bikini, kijken jullie mee?




Als eerste deze leuke bikini van de Etam. Ik zocht al een tijdje een beugelbikini omdat ik vind dat het fijner zit dan een gewone bikini. Ook is het met een voorgevormde cup, wat ideaal is als het water wat kouder is! Op het broekje zit een klein strikje, het staat wel leuk maar ik vind het niet echt passen bij mij, misschien haal ik het er nog af, wat vinden jullie? Het topje kost € 29,99 en het broekje € 14,99.


Dan ga ik over op de boeken. Ik ben naar het boekenfestijn geweest en heb daar enkele boeken ingeslaan! Voor degenen die mijn blog volgen weten dat ik een Disneyfan ben, en ook de boeken verzamel. Ik zag het verhalenboek liggen en was meteen verkocht, er staan verschillende Disney & Pixar verhalen in, deze was € 9,99.

Ik verzamel ook Harry Potter boeken, het onderste boek was slechts € 4 en kon ik niet laten liggen. Hierin staan alle Lego figuren die ooit gemaakt zijn van HP. Het middelste boek komt van Standaard boekhandel en ontbrak nog als enige aan mijn collectie, deze was € 16,90.


Ook kocht ik nog deze boeken op het boekenfestijn. Deze waren allemaal minder dan € 8. Kan al niet wachten om ze te gaan lezen!


Als laatste kocht ik deze twee Frozen verhalenboekjes in de Standaard boekhandel. Deze waren elk € 9,99. In elk boekje staan twee korte verhaaltjes. Ik vond ze leuk om ze aan mijn Disney boekencollectie toe te voegen!

Liefs!

You Might Also Like

2 reacties