Bloggers op whatsapp

woensdag, april 29, 2015

Hoi allemaal!

Samen met enkele andere bloggers hebben we een groepswhatsapp. Hierin delen we dingen over onze blogs, helpen we elkaar, geven we tips en ik kan zo blijven doorgaan!

Flowers and Syringes


Het is eigenlijk heel gezellig samen, zo leer je ook meer bloggers kennen en leert men jouw blog ook kennen. Nadat Bettie van Lets Dust Bowl Dance een eindje geleden een oproep deed op haar blog om een groep te starten (waar ik nu ook in zit dus), dacht ik laat ik ook maar eens een oproep schrijven om onze groep uit te bereiden!

Wil je graag in de groep komen? Stuur gerust een e-mail naar flowersandsyringes@hotmail.com en dan voegen we je toe in de groep! Ik hoop eigenlijk op een goede respons, want ik sta zeker open om meer blogs en hun bijhorende eigenaars te leren kennen (en jullie hopelijk ook!) :-)

Tot op whatsapp?

Liefs!

You Might Also Like

1 reacties